راهنمای استفاده از سایت

تو آنلاین گیمز وب سایت ارائه دهنده بازی آنلاین و قابل اجرا روی مرورگر است , شما میتوانید در این سایت بازی های مناسب گوشی یا کامپیوتر را مستقیما و از روی مرورگر اینترنت به صورت کاملا رایگان بازی کنید و نیازی به نصب بازی ها روی گوشی و کامپیوتر ندارید و امکان دانلود برای اکثر بازی هایی که ما ارائه می کنم کلا وجود ندارد . هنگامی که با گوشی (اندروید یا آی اُ اس) وارد سایت شوید فقط گیم های سازگار با گوشی نمایش داده می شود تا به راحتی و بدون درد سر بتوانید روی موبایل هم بازی کنید.

چند نکته در مورد استفاده بهتر از سایت:

تبلیغات:

  • تبلیغاتی که درون سایت نمایش داده می شود به صورت تصادفی و از طرف شرکت های معتبر اد نتورک داخلی هستند و این سایت هیچ مسئولیتی در مورد محتویات تبلیغات ندارد.
  • تبلیغات احتمالی که ممکن است درون کادر (محیط) بازی نمایش داده شوند, معمولا تبلیغات شرکت گوگل هستند و سایت ما هیچ گونه دخل و تصرفی در این تبلیغات ندارد و هیچ مسئولیتی در قبال محتوای این تبلیغات ندارد. این تبلیغات توسط سازنده بازی ها درون بازی قرار داده می شود و بر اساس الگوریتم های گوگل به صورت تصادفی (رندوم) نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که سایت تو آنلاین گیمز سازنده هیچ کدام از بازی ها نیست.
  • تبلیغات درون بازی در حال حاضر در صورت استفاده از مرورگر کروم یا مایکروسافت اج کمتر نمایش داده می شوند در مقایسه با فایرفاکس. عدم استفاده از برنامه های گذر از تحریم هم به کاهش نمایش تبلیغات احتمالی درون بازی کمک می کند.

 

پیشنهاد مرورگر:

  • قبل از هر چیزی بهتر است که مرورگر اینترنت خود را به روز نگه دارید نه فقط برای استفاده از این سایت بلکه برای امنیت بیشتر و استفاده از امکانات جدیدی که مرورگرها به نسخه های جدیدتر خود اضافه میکنند.
  • برای ویندوز مرورگر های گوگل کروم, مایکروسافت اج, فایرفاکس و کرومیوم خوب عمل میکنند اما اجرای بازی های فلش در مرورگر فایرفاکس ساده تر است.
  • در حال حاضر کاملترین مرورگر برای اجرای بازی های سایت روی اندروید, گوگل کروم هست و اجرای بازی ها در حالت تمام صفحه (ممکن روی گوگل کروم در بعضی بازی ها صدا پخش نشه در دستگاه های اندرویدی).

(بزرگ کردن صفحه بازی)

 

حل مشکل اجرا نشدن بازی ها:

  • برای بارگذاری سریع تر بازی ها و مشکل اجرا نشدن در بعضی بازی های دیگر اگر از برنامه های عبور از تحریم مثل وی پی ان استفاده میکنید غیر فعالشان کنید.
  • در صورت گیر کردن یک بازی و لود نشدن صفحه را ریفرش کنید (Refresh یا Reload) این کار در مرورگر های کامپیوتر معمولا با زدن کلید F5 هم امکان پذیر است. و در مرورگر های اینترنت موبایل هم گزینه ای برای این کار در نظر گرفته شده. اگر باز هم مشکل برطرف نشد یکبار مرورگر اینترنت خود را ببندید و دوباره وارد صفحه بازی شوید همچنین می توانید اینترنت خود را خاموش روشن کرده و دوباره وارد صفحه بازی شوید.

 

بوکمارک کردن صفحات سایت:

شما میتوانید نشانی هر صفحه ای از سایت را ذخیره کنید تا هر وقت خواستید بدون جستجو دوباره یک بازی یا صفحه را باز کنید. برای این کار از قابلیت بوکمارک مروگر خود میتوانید استفاده کنید. که در شکل های زیر توضیح داده شده.

۱ :برای مروگر فایرفاکس روی کامپیوتر مانند شکل زیر روی آیکون ستاره کلیک کنید تا همان صفحه ای که در آن هستید بوکماک شود. بعدا میتوانید مثل شکل زیر در مرحله ۲ و ۳ این صفحه را از لیست ذخیره شده دوباره ببینید.

۲. برای گوگل کروم به شکل زیر .

۳. برای گوگل کروم اندروید هم به شکل پایین.

اجرای بازی:

امکان دارد در بعضی بازی ها تبلیغات درون بازی که از طرف سازنده بازی قرار گرفته شده پخش شود برای رد شدن از این نوع تبلیغات لازم است کمی صبر کنید سپس روی گزینه Skip Ad که در گوشه سمت راست بازی ظاهر می شود کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

هر سوالی بود در قسمت نظرات پایین هر کدام از بازی ها میتوانید بپرسید.